13 Nisan 2014 Pazar

Spor Ayakkabıları!

Yavaş yavaş da giyim ürünlerini koymaya başlıyorum, ilk olarak ayakkabıları koyuyorum. Bu ayakkabıların farklı renklerinden kendime aldım, çok çok memnun kalınca da 2 tane de satış blog'um için aldım. Bavulda çok yer kapladıkları için daha fazla alamadım ne yazık ki. Hatta havaalanında 8 kilo fazla yüküm olduğu ortaya çıkınca geri kalanı arkadaşıma bıraktım, kendisi mayısta getirecek :) Ona bıraktığım ürünler arasında 38 numara mor Converse da var, geldiğinde blog'a koyacağım onu da.

Diyerek, ürünlere geçelim.



Columbia Firecamp ayakkabı, Techlite (darbe emici ve destekle hafiflik) ve Omni-Grip (farklı zeminlerde güçlü tutuş) teknolojisine sahip. Diğer spor ayakkabılarından farklı olarak, kendine has teknolojisi sayesinde doğa yürüyüşleri vs. için biçilmiş kaftan; aynı zamanda çok hafif bir ayakkabı. ABD'ye göre 6, Türkiye'ye göre 37 numara.(SATILDI)




Skechers Memory Foam serisi, şu link'teki ürün. Kendime mavisini aldım, aşırı rahat. Almasanız bile bir Boyner'e gidip mutlaka deneyin, o derece :) 
ABD'ye göre 8, Türkiye'ye göre 38 numara.

Fiyatı: 140 tl

- Ayakkabıda kalıp farkı olabileceğinden, almadan önce aynı markadan bir ürünü mağazada deneyip, numarasına emin olursanız süper olur.

Bir sorunuz olursa akmayangozkalemi@gmail.com'a mail atabilirsiniz :)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa