7 Nisan 2014 Pazartesi

Satış Blog'uma Hoş Geldiniz!

Herkese merhaba! :)
Asıl blog'umda yazdığım gibi, yakın zamanda bir ABD ziyaretim oldu. Oradan aldığım kozmetik ürünlerini ve kıyafet / ayakkabı / aksesuar gibi ürünleri vaktim oldukça ekleyeceğim blog'a.

Kendi blog'umda kalabalık olmasın diye blog satışım için ayrı bir blog açmaya karar verdim.

Ürünlerin hepsi ABD'den alınmış olup, %100 orijinaldir ve hiçbir şekilde kullanılmamıştır.

- Ödemeyi havale olarak kabul ediyorum.
- Uzun süreli ayırma yapmıyorum.
- PTT Kargo ile karşı ödemeli gönderebilirim. Eve teslimde 7 tl, şubeden almada 5 tl tutuyor en küçük paket.
- Kredi kartıyla da ödeyebilirsiniz. Bunun için seçtiğiniz ürünün ilanını sahibinden, sanalpazar gibi sitelerde açmam yeterli.
- Ankara içi elden de teslim edebilirim.

Sorularınız için akmayangozkalemi@gmail.com'a mail atabilirsiniz.
Sevgiler :)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa