8 Haziran 2014 Pazar

SATILDI! Converse & Nike Ürünleri

Selamlar!
Daha önce bahsettiğim üzere, bu ürünler New York dönüşü bavulumda fazlalık yaptığı için arkadaşa bırakmak zorunda kalmıştım, 2 hafta önce Türkiye'ye gelirken getirdi :)



Amerikan ölçülerine göre 5'e denk geliyor. Yani 37-37.5 oluyor. 24 cm yazıyor ayrıca kutunun üzerinde. Numaralar biraz karışık ancak hali hazırda Converse giyiyorsanız numaranızı biliyorsunuzdur ya da en yakın ayakkabı mağazasına gidip bir Converse deneyerek emin olabilirsiniz ;)
Çok tatlı bir rengi var şuna ve şuna benziyor. Link'lerdeki fiyatlar belli, etiket fiyatı 60$ zaten. Ben 60 tl'ye bırakıyorum. SATILDI


Nike "Just do it" tişört, M beden- Slim fit. Etiket fiyatı 25$, ben 30 tl'ye bırakıyorum. (SATILDI)




Nike - Livestrong serisinden gri ceket. Materyali yumuşacık pamuk. Şu linkte model üstünde de görülebilir. M ve L bedeni var elimde. 55 tl. 
Edit: L satıldı, M duruyor. Kalıbı biraz küçük, S giyenlere daha güzel olur.
Edit 2: M de satıldı.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa